Participem a la II Jornada Gratuita de la infància i l'adolescència

El dia 11 de gener Avesedari viatja a Mallorca!

Aquest any participarem a la Jornada gratuita de la infancia i l'adolescència que organitza el Centre Creix.

Ens trobarem, el dissabte 11 de gener (de 10'15 a 14'15) a la Llibreria Agapea (C/ Marquès de Fontsanta 6 de Palma de Mallorca)

Les plaçes són limitades!
Si encara no hi estas inscrit envia un correu electrònic a "creix@creix.com"





Parlem de Solucions a Tarragona el dia 10 de Febrer del 2014

El proper dia 10 de febrer del 2014 de 18 a 19hores, tindrà lloc a la Sala Àmbit Cultural del Corte Inglés de Tarragona una xerrada gratuïta que porta per títol: "Dificultats de Lectura: Parlem de Solucions"

Amb la col·laboració d'Centre Òptic i Auditiu Velasco, el Centre de Psicologia OnMent i l'equip del Corte Inglés de Tarragona.



 


Us hi esperem!

Parlem de Solucions a Gavà el dia 29 de Gener del 2014


El proper dia 29 de gener del 2014 de 18 a 19hores, tindrà lloc a la Biblioteca Josep Soler i Vidal de Gavà una xerrada gratuïta que porta per títol: "Dificultats de Lectura: Parlem de Solucions"

Amb la col·laboració de PsicoGavà i de l'equip de la Biblioteca Josep Soler i Vidal

Us hi esperem! 

Formació Continuada Avesedari Setembre 2014

Setembre 2014

Formació continuada Avesedari

Les dificultats d'aprenentatge a l'aula: Detecció i actuació
Curs presencial (15 hores) 

Presentem un curs presencial teòric i pràctic sobre les dificultats de l'aprenentatge a l'aula.  El curs està adreçat a professionals de l'àmbit educatiu: mestres de primària, professors de secundària i personal dels EAP i CRP. També podran inscriure’s al curs professionals de l’àmbit de la psicologia, psicopedagogia o logopèdia, interessats en la temàtica del curs. 


Continguts del curs

BLOC 1:
S’exposen aspectes relacionats amb la descripció, classificació, detecció, avaluació i abordatge educatiu i terapèutic de les dificultats de l’aprenentatge i transtorns del neuro-desenvolupament amb major prevalencia: dislèxia, déficit d’atenció/TDAH, discalcúlia, TANV.
BLOC 2:
S’exposen les conseqüències emocionals de les dificultats de l’aprenentatge i l’impacte de la intel·ligència emocional a les aules.
BLOC 3:
Es treballen recursos didàctics de gran utilitat per a la intervenció a les aules amb alumnat amb dificultats de l’aprenentatge. S’exposen pautes i eines de treball des del paradigma de la plasticitat cerebral. Com entrenem la lectura amb el Mètode glifing.

El curs constarà de 3 sessions presencials de 5 hores cadascuna: 

  • Dimecres 3 de setembre del 2014 de 15:30 a 19:30 
  • Dijous 4 de setembre del 2014 de 15:30 a 19:30 
  • Divendres 5 de setembre del 2014 de 15:30 a 19:30

Professorat
Mercè González – Llicenciada en Psicologia 
Montserrat Garcia - Llicenciada en Psicologia

Lloc
Carrer Joan de Mena 21 - Barcelona

Inscripció
Per inscriure’s cal adreçar-se a avesedari@avesedari.com o bé al telèfon 93 164 67 11.

Preu de l’activitat

  • 100€ - Socis Avesedari
  • 150€ - General
  • 100€ - Persones en situació d’Atur
  • Consulta les condicions especials de finançament

Data límit d’inscripció
Tres dies abans de la data d’inici.

Pagament
Cal ingressar l'import corresponent al compte La Caixa IBAN ES70 2100 0505 71 0200159673 I notificar-ho per correu electrònic a avesedari@avesedari.com

Procediment d’avaluació i certificat
Es realitzaran activitats i exercicis d’aprofitament de les matèries impartides. S’exposaran estudis de casos que l’alumne haurà de resoldre.

Als alumnes que superin els requisits demanats i hagin assistit a més del 80% de les sessions, se’ls atorgarà un certificat d’aprofitament, on hi constaran les hores del curs.
page3image11752

Formació Continuada Avesedari Juliol 2014

Juliol 2014

Formació continuada Avesedari

Les dificultats d'aprenentatge a l'aula: Detecció i actuació
Curs presencial (15 hores) 

Presentem un curs presencial teòric i pràctic sobre les dificultats de l'aprenentatge a l'aula.  El curs està adreçat a professionals de l'àmbit educatiu: mestres de primària, professors de secundària i personal dels EAP i CRP. També podran inscriure’s al curs professionals de l’àmbit de la psicologia, psicopedagogia o logopèdia, interessats en la temàtica del curs. 


Continguts del curs

BLOC 1:
S’exposen aspectes relacionats amb la descripció, classificació, detecció, avaluació i abordatge educatiu i terapèutic de les dificultats de l’aprenentatge i transtorns del neuro-desenvolupament amb major prevalencia: dislèxia, déficit d’atenció/TDAH, discalcúlia, TANV.
BLOC 2:
S’exposen les conseqüències emocionals de les dificultats de l’aprenentatge i l’impacte de la intel·ligència emocional a les aules.
BLOC 3:
Es treballen recursos didàctics de gran utilitat per a la intervenció a les aules amb alumnat amb dificultats de l’aprenentatge. S’exposen pautes i eines de treball des del paradigma de la plasticitat cerebral. Com entrenem la lectura amb el Mètode glifing.

El curs constarà de 3 sessions presencials de 5 hores cadascuna: 

  • Dimecres 2 de juliol del 2014 de 9:30 a 14:30 
  • Dijous 3 de juliol del 2014 de 9:30 a 14:30 
  • Divendres 4 de juliol del 2014 de 9:30 a 14:30
Tindrà lloc a l'Aula Leonardo de les instal·lacions de formació de Caffè d’Autore. 



Professorat
Mercè González – Llicenciada en Psicologia 
Montserrat Garcia - Llicenciada en Psicologia

Inscripció
Per inscriure’s cal adreçar-se a avesedari@avesedari.com o trucar al 93 164 67 11.

Preu de l’activitat

  • 100- Socis Avesedari
  • 150- General
  • 100- Persones en situació d’Atur
  • Consulta les condicions especials de finançament

Data límit d’inscripció
Tres dies abans de la data d’inici.

Pagament
Cal ingressar l'import corresponent al compte La Caixa IBAN ES70 2100 0505 71 0200159673 I notificar-ho per correu electrònic a avesedari@avesedari.com

Procediment d’avaluació i certificat
Es realitzaran activitats i exercicis d’aprofitament de les matèries impartides. S’exposaran estudis de casos que l’alumne haurà de resoldre.

Als alumnes que superin els requisits demanats i hagin assistit a més del 80% de les sessions, se’ls atorgarà un certificat d’aprofitament, on hi constaran les hores del curs.
page3image11752

Curs de diagnòstic de Dislèxia


Estem convençuts que el diagnòstic és fonamental per identificar les dificultats de l'aprenentatge i el grau d'afectació així com per definir la millor actuació possible.

Per això volem oferir als professionals de la Psicologia i la Psicopedagogia unes pautes clares que facilitin el diagnòstic de dislèxia, per tal de crear la seguretat necessària que tant els pares com els nens necessiten per poder començar un treball de reforç de les habilitats lectores.

A més a més mostrarem com el Glifing esdevé una eina facilitadora de l'avaluació i permet donar dades clares i objectives.

Dislèxia: Avaluació, Diagnòstic i Pronòstic de la Dislèxia 

Contingut del curs:

  1. Definim dislèxia
  2. Simptomatologia
    1. Per edat i nivell escolar
    2. Els protocols escolars
  3. Importància del diagnòstic
  4. Com es fa el diagnòstic?:
    1. Història Clínica
    2. Estudi neuropsicològic
  5. Comorbilitats
    1. TDAH
    2. Discalcúlia
    3. TEL
  6. Què aporta l'avaluació Glifing?
  7. El perfil cognitiu
  8. Els informes de diagnòstic
  9. Els informes de seguiment
  10. La devolució a pares i escola
Docència a càrrec de: 

Mercè Gonzàlez i Calderon
Psicòloga especialista en TDAH i Dificultats d'Aprenentatge (UB)
Màster en Lingüística (U of Iowa, USA) i Filòloga Anglesa (UB)
Formadora de la Fundació ADANA i d'Avesedari-Glifing
Co-autora del llibre "Transtorno por Déficit de Atención con Hiperactividad (TDAH)", ed. Síntesis (2010).
  • Data: 22 de febrer de 2014
  • Lloc: Carrer Joan de Mena 21 Barcelona 
  • Durada del curs: 4 hores (de 10:00h a 14:00h)
  • Preu del curs: 40 euros




Inscriu-te enviant un correu electrònic a
avesedari@avesedari.com